CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, april 26, 2010

Frisk start på dagen!

Idag møttes Therese og jeg på treningssenteret på BI for å starte et nytt og bedre liv. Vi hadde med oss Bjørnar som personlig trener, og vi har satt opp et program vi tror at vil passe oss. Vi har nokså de samme målene med treningen, så dette skal bli bra! I tillegg er det ufattelig sosialt! Skal ikke stikke det under en stol at jeg ikke ser Therese så ofte som jeg ønsker. Jobb og studier tar mye tid, i tillegg til kjærester og andre ting man skal henge med på. Vi er ordentlig motiverte, så dette gleder vi oss til!
På vei hjem gikk jeg innom Intersport, og med meg hjem ble disse to løpetightsene fra Nike (den ene er det til og med rosa på!). Dette blir bra!

1 kommentarer:

Iselin sa...

Så gøy:D Ka e live uden trening liksom:D Fine bokse! (Eg og har rosa på treningsbokså mi, d gir ekstra motivasjon, låve!) hihi