CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, april 11, 2010

Et Dukkehjem

Da vi var i Danmark gikk vi forbi en butikk som hadde de nydeligste dukkehus. Jeg følte meg som et lite barn når jeg gikk inn, og nærmest siklet etter huset, og alle møblene. Jeg har tidligere laget et innlegg om Arne Jacobsen sitt hus i miniatyrstørrelse, men da jeg så alle mulighetene man hadde med denne typen hus fikk jeg nesten lyst på et slik et istedet. Man må tapetsere, legge gulv, male og sette inn møbler. Tenk å gjøre et slikt prosjekt, ordentlig!
Alle bildene er hentet fra http://www.small-dreams.de.

2 kommentarer:

Kine sa...

Åh, Barndomsminner! =D nå bjunne me i leiligheten te helgå så håpe å få laga nåken innlegg om det ettepå =D

Susanne sa...

Eg vett! Eg tenkte faktisk på dukkehuset du hadde når me va små! Og Gismo! Hehe!
Dåkk ligge bra an altså?:)
Glede meg te interiør/"oppussingsinnlegg":D