CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, september 06, 2010

Bollesøndag på en mandag!

Imorgen kommer "svigers" på besøk, så idag er det bollebaking som har stått på agendaen. Etter en runde på Storo med Therese, satte jeg igang. Bjørnar er på jobb, så med musikken på full guffe gikk bakingen som en lek! Nå, tre timer senere, står 60 boller og skoleboller på kjøkkenbenken. Jeg har selvfølgelig tjuvsmakt, og de var goooode!

Igår var jeg også sammen med Therese. Vi møttes i halv 1 tiden, for en lunsj på Bølgen. Det ble Clubsandwich på oss begge to, og ostekake og sorbet til dessert. Etterpå gikk vi hjem til meg. Resten av dagen ble brukt til skravling om alt og alle, men det var selvfølgelig shopping i Dublin som sto i fokus! Nå er det faktisk under tre uker til vi drar!

PS. Beklager dårlig bilde, det er tatt med min Iphone..

0 kommentarer: