CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, september 11, 2010

Noen dager siden sist!

Dere kjenner meg, når det blir mye å gjøre i hverdagen, forsvinner jeg fra bloggen. Sånn har det vært i det siste. På torsdag hadde jeg fin-fint besøk av Therese før jobb. Dere kan jo tenke dere til hva vi holdt på med? Vi raidet såklart alle internetts sider om shopping i Dublin!

Igår var Bjørnar og jeg på en aldri så liten handlerunde. Vi var først en tur på CC Vest, hvor jeg fikk kjøpt litt gaver og småtteri, før turen gikk til IKEA. Der ble det nytt fleeceteppe, sengeteppe og en blomsterpotte i sink, som jeg bruker til å ha telys oppi. Fra IKEA gikk turen til Sandvika. Her fant jeg meg nye Shimano sykkelsko, Bjørnar kjøpte en bok, og endelig klarte vi finne noen Høie sommerdundyner begge kunne være fornøyd med. Planen var deretter å handle på Ultra, men den var borte. Og når jeg har bestemt meg for noe, var det bare å begynne å lete etter nærmeste Ultra-butikk. Bjørnar mente at det var en på Alna, så vi dro dit. Der var det såklart bare en Meny, og siden vi var så leie av å lete rundt, endte vi opp der. På vei hjem tok vi en tur opp i Grefsenkollen for å nye litt utsikt over Oslo. Det var virkelig fantastisk!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobb, og tatt meg en dusj. Middagen står i ovnen, og Skal Vi Danse er på skjermen. Bjørnar er på jobb (Skal Vi Danse-deltakerne skal ha premierefest der etter sending, så det kan bli sent for ham). Imorgen skal vi hente lille Cecilie i Hurdal, for å ta oss en tur til Sverige. Elsker at de har søndagsåpent, så får det bare være harry å dra dit! Hehe!
Huff, nå ble det mye oppramsing her.. Jaja, får heller spise litt da!
God helg!

0 kommentarer: