CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, september 14, 2010

Jeg liker...

...At vi har bil!
...At Cecilie bare er en times kjøretur unna!
...At hun tar fri fra skolen for å shoppe med storesøster!

Tidlig søndags morgen dro Bjørnar og jeg opp til Hurdal for å hente Cecilie, og hennes klassevenninne Kine. Videre kjørte vi nedover til Nordbysenteret i Sverige, da det har søndagsåpent. Jentene, som knapt hadde vært i siviliserte strøk siden de ankom Hurdal Verk Folkehøgskole, gikk nesten bananas blant klesbutikker og de endesløse hyllene med smågodt i godisfabrikken. Vi fikk også handlet litt. Bjørnar fikk seg en Moods of Norway "spanderbukse". Ganske morsom, og veldig hyggelig når han tar den på! Alt jeg kjøpte var en liten pels til å ha på hetten på Bergans dunjakken min. Når vi kom hjem spilte vi litt Buzz, før vi laget taco til middag. Klokken 21.45 var vi alle sammen klare til å ta kvelden. Det hadde virkelig vært en lang dag!

Som et resultat av at alle sovnet før klokken ti på søndag, var vi tidlig oppe, og klare til en ny raid mandags morgen. Vi var først i en hestebutikk, etter jentenes ønske, deretter på Norwegian Outlet for å gjøre noen skikkelige kupp. Det må jeg si at vi gjorde også. For vår del, ble det noen boxere til Bjørnar, samt nye HellyHansen sandaler, og en Bergans regnjakke til meg. Etter noen timer her spiste vi lunsj på Dolly Dimples, før vi dro videre til CC Vest. Her kjøpte jeg faktisk årets første julegave! Når vi kom tilbake til Nydalen, slapp vi jentene av på Storo. Selv dro vi hjem for å begynne på litt middag. Tandory sto på menyen, etterfulgt av Hotel Cæsar og en skuffendes utgave av Jakten på Kjærligheten. Jentene ble så returnert til trygge omgivelser i Hurdal, klare for å møte vinteren i sine nye Bergans dunjakker! Hihi!

0 kommentarer: