CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, september 08, 2010

Fra Gold Digger til Selvdigger?

Flere har etterlyst "akkurat-nå-bilder" fra min hverdag, primært bilder av megselv. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om det, da det fort kan virke veldig selvopptatt? Jeg er ikke en person som står i timesvis foran speilet for å ta bilder av meg selv, det hender kanskje et par ganger i året.. Så, hva synes dere? Er dette noe dere vil at jeg skal gjøre oftere? Det er vel forsåvidt bedre enn et random bilde hentet fra google? Selv elsker jeg jo når andre bloggere gjør det, både for å få sett dagens antrekk, men også bare for å få sett bilde av bloggeren. Hm.. Dilemma...

Vel, igår hadde vi fantastisk besøk av Randi og Stig. De kom hit i seks-tiden, da begynte vi på middagen. Ovnsbakt indrefilet av svin, og båtpoteter, salat og hvitløkssmør. Etter middagen spilte vi kort, med fotballkampen i bakgrunnen. Alle bollene jeg serverte ble også spist opp. Og siden det var første gang jeg hadde laget skoleboller, var det såklart litt ekstra stas!
Nå sitter nok Randi og Stig på flyet til Kanariøyene. Vi har bil en ukes tid. Men Bjørnar skal nok ned å besøke Maren i Grimstad idag, så jeg blir alene noen dager.... Da skal jeg selvfølgelig finne på masse gøy her på bloggen! Hihi! Noen forslag??

1 kommentarer:

Iselin sa...

Folk sa d t meg og, di sa d blei mer personlig då, så eg har bjunt me d:p e sje kver dag eg gidde men jaffal et par ganger i ukå prøva på:) kjekt å se at du e der liksom, så eg stemme for forsett:D fine du va <3