CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, september 20, 2010

Jeg prøvde iallefall!

Idag dro jeg med meg Bjørnar opp på Storo for å finne noe fint til soverommet. Det var lettere sagt enn gjort. Vi endte opp med; ingenting! Ihvertfall ingenting til soverommet.
Men jeg klarte å røske med meg en cardigan fra VeroModa. Jeg hadde et gavekort der, så det var deilig å bli kvitt det (jeg liker ikke gavekort eller tilgodelapper). Den er nesten lik som på bildet, men med knapper helt ned, og knytting i livet. Den blir deilig å ha når det blir kaldt ute iallefall!

Nå skal vi snart begynne på middagen. På menyen står ørret, ovnsbakte poteter, gulerøtter og saus. Mmm! Nå ble jeg skikkelig sulten!
Ellers skal jeg bare slappe av foran TV'en ikveld. Mandagen er visstnok en skikkelig bra TV-kveld. Nå har jeg store forventninger!

0 kommentarer: