CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, september 29, 2010

Shopping i Dublin Del I

Dublin var helt en helt fantastisk by å shoppe i! Sentrum var lite, men hadde likevel mange butikker. Alt lå samlet i to gater, så det var rimelig korte gåavstander. Det var i tillegg kaffebarer, caféer, restauranter og barer på hvert et hjørne, så om man ble sliten var det bare å sette seg ned litt. Hotellet vårt lå også i hovedgaten, O'Connell Street, så det var bare å gå hjem med poser underveis i shoppingen.

Som jeg nevnte i forrige innlegg, var det en elv som delte byen i to. På den ene siden hadde man Grafton Street, hvor man finner litt dyrere butikker, som Chanel, Tommy Hilfiger og Karen Millen. Men her finner man også rimeligere alternativ som Zara, VeroModa, Oasis osv.
På den andre siden ligger Henry Street. Her Finner man butikker som er på størrelse med små kjøpesentre. Dunnes, Pennys, TopShop og Marks&Spencer er alle på tre etasjer eller mer. Billig er det også her! Pennys og Dunnes ble helt klart våre favorittbutikker.

Smykke fra Pennys med en liten fugl som sitter i buret sitt.

Gullsmykker var tydeligvis veldig populært i Irland.

Det samme var fugler i bur.

Og fugler generelt..

En liten karusell.

Dette smykket klarte jeg ikke gå fra! Det har alt jeg elsker! Gull, perler og en liten kremfarget blomst!

Hårbøyler med mye pynt var det også massevis å finne av på både Pennys og Dunnes.

Jeg bruker skjeldent hårbøyler, men nå er det nye tider!

Etter hudpleietimen måtte jeg bare kjøpe meg en ny ansiktsmaske. Endelig var Chanels 505 å få kjøpt igjen!

Litt stæsj fra Pennys.

Vesker, lommebøker og sminkevesker får man jo aldri nok av! Og ser dere, en sort neglelakk. Hvem hadde trodd at JEG skulle kjøpe det?!

4 kommentarer:

Cecilie sa...

Så masse fiiint! Nydelige brunfarge på veskene!! :D

Iselin sa...

OIIII ME STORE BOKSTAVA! Så utroooolig masse fint! Smykke e jo d kjekkaste å shoppa og! Eg og vil der på shoppings!! Eg e mesunnelig:(

Unknown sa...

Korr e mitt stash ?????? (haha)

Susanne sa...

Nei, d e vel i Dublin d, mamma;)