CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, september 30, 2010

Shopping i Dublin Del II

Før vi dro til Dublin la jeg ut en "handleliste" med produkter fra Dunnes. Ingen av tingene på listen fant jeg i butikken, men jeg fant mye annet fint!

Nydelig veske med paljetter og blomster!

Rocka ballerinas!

De kuleste skoene i hele Dublin! Som Bjørnar selvfølgelig hatet!

Morgenkåpe med teksten "Drop Dead Gorgeous"..

...Som forøvrig er tidenes mykeste!

Et lite dørskilt som henger inn til badet..

Pannebånd til å ha på når man tar av sminke, samt maske til å ha på når man sover! Klarte ikke la være å kjøpe disse...!

Myke, myke tøfler!

Og enda mykere tøfler!

En sort trenchcoat..

...Som jeg også måtte ha i beige..

Og denne høsten er jo puncho et must!

Og til slutt, en ulljakke i army-style!

1 kommentarer:

Unknown sa...

Jøss så mye fint du har funnet !!!Eg trur eg må enn tur te Dublin eg åg :) Glede meg te å se deg te helgå. Goe klem fra morå