CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, september 17, 2010

Hvor blir ukene av??

Meg og Therese før Boom-party på Bølgen!

Det er alt fredag igjen. Jeg føler at jeg bare blogger om fredag, fredag og atter fredag. Men sånn blir det fort når dette er favorittdagen i uka? Dagen som enten ikke har et eneste gjøremål, eller dagen som er fylt opp med avtaler, ærend og hygge. For min del står nok en jobbhelg for tur. Men hva gjør vel det, når det er så god stemning på jobb?! Dessuten betyr det bare at vi er en helg nærmere Dublin!

Igår fikk jeg ordnet litt her hjemme. Bjørnar har lange forelesninger i shipping for tiden, så det er ikke så mye vi ser til hverandre. Når han kom hjem igår, dro han rett til Fabian for å se fotball. Da møtte jeg Renate på en latte og sjokoladefondant nede på Bølgen. Der ble vi sittende utover kvelden. Elsker å se ut av de store vinduene når mørket sniker seg på, mens det knitrer fra den åpne peisen. Perfekt høstkveld!

0 kommentarer: