CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, september 24, 2010

Washi-Washi!

Bjørnar har dratt til Åmot på hyttetur med familie og venner. Jeg skulle selvfølgelig ha vært med, men det blir vanskelig siden Therese og jeg drar til Dublin tidlig, tidlig på søndag! (Faktisk så tidlig har vi må ta flybussen 04.30)

Jeg har selvfølgelig benyttet fridagen min på å ta helgevasken. Det er deilig å tenke på at leiligheten er strøken når man kommer hjem. Bjørnar kommer hjem søndags kveld, og på mandag har han bursdag. Så da blir det vel litt feiring, så egentlig har jeg ikke de helt store forhåpningene til en strøken leilighet når jeg kommer hjem på tirsdag. Hehe! Men, man har jo bare bursdag en gang i året, og da skal man hvertfall slippe å vaske!

Idag skal jeg slappe av. Kjenner at jeg er sliten etter en lang uke. Dessuten pøsregner det. Og jeg går helst ikke ut når det regner! Imorgen skal jeg være sammen med Therese. Vi skal ha jentekveld, pakke, og lage middag. Det blir også en aldri så liten sleepover, siden vi skal så tidlig opp på søndag.

Jeg elsker naturlige jordfarger som brunt, beige og orange. Nå mangler bare saueskinnene, så er det høst!

Det turkise bildet skulle kanskje også vært byttet ut..?

Levende lys er et must på mørke høstdager!

Soverommet har ikke fått noe bilde over sengen, enda. Men de blå putene hjelper bittelitt!

1 kommentarer:

tante jani sa...

Kjekt å se bilder fra leiligheten, det er alltid så ryddig. Du er kjempeflink til å rydde og vaske :D Ha en super tur til Dublin og kos dere masse. Klem fra tante Jani