CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, september 19, 2010

Prosjekt Soverom!



Som jeg har nevnt før, ønsker jeg å gjøre noe med soverommet vårt.. Det er hvitt, nøytralt og kjedelig. Jeg tror likevel ikke at jeg vil male, men heller finne noen detaljer som kan sprite rommet opp litt. Har tenkt litt på å bytte lamellene med gardiner. I tillegg prøver jeg å pønske ut noe smart jeg kan gjøre med bokhyllen. Jeg har tenkt litt på et skap, men jeg føler at det blir litt for stueaktig til å ha på et soverom.

Det kan jo også nevnes at jeg elsker hvite sengtøy. Jeg får skikkelig hotell-følelse av å sove i det, i tillegg til at det føles rent. Jeg var også frempå om vi kunne henge TV'en på veggen, men det lar seg ikke gjøre, siden det bare er lettvegg mellom soverommet og stua. Hvor typisk er ikke det?! Alt i alt sitter jeg liksom bare igjen med dårlige idéer som ikke lar seg gjennomføre. Kanskje jeg bare skal ignorere alt en liten stund til? Forhåpentlig vis flytter vi jo til sommeren!

6 kommentarer:

Synnøve sa...

Syns det var fint jeg :) Hva med et stooort bilde over senga med svart ramme? kanskje sorthvit bilde men en fargerik detalj. Som et bilde av en rød rose, men sorthvitt blader eller noe. ?

bare en liten ide :)

Janniche sa...

Hei!
Jeg sliter med akkurat samme problemet på loftstuen hos oss, men tror endelig jeg har funnet på noe. Men vet jo ikke hvordan det blir?!
Men ja, kanskje et bilde over sengen, og gardiner. Hva med et sengeteppe i litt beige nyanser med puter på?
ønsker dere en fin uke!
klem janniche

Kine sa...

Eeeelske sjablonger!!! =) Det kan ver både tøfft og fint, og veldig lett å fjerne når du e lei det ;) Lim opp.. Riv ned ;) og så kan du ha puter/pyntetepper i fotendene i samme farge som sjablongene.. trenger ikke være krazy farge.. det gjør seg godt med en besj, lys brun og litt rødt nå på høsten =D <3

Synnøve sa...

Bare hyggelig det :) Kunne jo også hatt en svart hylle og satt bildet på og kanskje noen lys? eller blir kanskje litt mye. Hvem vet.

Lykke til:) spent på oppdateringer ;)

Synnøve sa...

Ble jo ekstra koselig når man lager noe selv :) Blir sikkert veldig bra:)

stine sa...

sv: Soverommet ditt virket jo fint :) Det så ut som om du hadde mye plass på veggene, kjøp et stort bilde og ha over senga, eller en slags hylle som du kan ha lys og bilde på feks :)