CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, september 01, 2010

Oppvarming til Dublin!

Det har alt rukket å bli 1. september! Det betyr at sommeren er over for denne gang, og at høsten nærmer seg med stormskritt! Det betyr også at det bare er 26 dager til Therese og jeg drar til Dublin! Idag var vi en tur på Storo sammen. Vi har egentlig blitt ganske enige om et aldri så lite shoppeforbud frem til vi drar, men når Cubus lokker med 3 for 2, så klarte ingen av oss å holde seg unna! For min del, ble det tre nye bukser. En grå, en sort og en blå. Må si meg veldig fornøyd.

Nå slapper jeg av litt før jeg skal på jobb. Jeg skal jobbe ikveld, dagvakt imorgen, kveld på fredag og tidligvakt på lørdag. Godt med litt penger i kassen når man skal på tur! Ellers har vi ingen planer for helgen. Bjørnar skal på avslutningsfest for Linda, og jobbe på søndag, mens jeg trodde at Cecilie skulle komme hit fra lørdag til søndag. Selvfølgelig hadde vi misforstått hverandre, så vi får prøve å få til noe neste helg istedet. Vel, det får bli alt for denne gang!

Ønsker dere alle en super onsdag!
-Og forresten, det er så gøy å se at den daglige besøkstelleren er på vei opp igjen!

3 kommentarer:

Cecilie sa...

Di tighsene e kjempegode! Et veldigt godt kjøp! Nå begynne eg å få hjemlengsel, sko virkelig ønska eg klarte å komma t deg! men d får bli t neste helg! Håpe eg får kjeks då!! :D

Susanne sa...

Då ska du få kjeks vettu! Sjøl om d ikke ser ud som om d e mangel på godsaker på skolen din;)

Iselin sa...

Eg går isje i bukser lengre, bare tights så d va goe kjøp:D Åh, eg og vil på shoppingtur t udlande!! :p