CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, mars 27, 2009

Atter et innlegg om SNØ!


Natt til søndag skal klokken stilles en time frem, til sommertid. Onsdag er 1. april, og idag har det kommet 15 cm snø, og fortsatt bare laver det ned.. Skal denne vinteren ingen ende ta?

Vi har hatt en uke med blå himmel, og sol, og det som møtte meg idag når jeg sto opp, var hvitt, hvitt, hvitt.. Det eneste som mangler er isbjørnene som spaserer rundt i gatene, og at husene blir omgjort til igloer..
Nå skal jeg snart på jobb, igår var en super dag, og jeg var virkelig fornøyd med innsatsen min. Idag blir det nok roligere, delvis fordi det er fredag, dels på grunn av været.. ÅÅÅÅ! Hvorfor måtte det komme nysnø nå som den gamle nesten var borte???:(

1 kommentarer:

Anonym sa...

Burde kanskje ikke sagt det, men her på vestlandet kom våren for flere uker siden.I hagen spirer og gror det i både gult, lilla og blått. Men tenk på oss når vi i sommer fryser og holder på å drukne i regn, mens dere i Oslo koser dere i sol og høye temperaturer. Ha en fin helg.

Klem tante Ja9