CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, mars 20, 2009

Parfymer


Det nærmer seg slutten på en hektisk uke, og fredagskvelden tilbringes hjemme på sofaen. Jeg har ikke vært helt iform idag, og Bjørnar har hatt to lange dager på jobb, så daffedag passet også ham utmerket.
Dere som kjenner meg vet nok hvor parfymedilla jeg har, og siden jeg ikke har noe bedre å foreta meg ikveld, tenkte jeg at jeg skulle rangere dem etter hvilke jeg liker best. Dette kan jo også være et lite tips til dere lesere, om dere tilfeldigvis skulle være på jakt etter en ny parfyme;)

Fra topp i mitt skap;
Dior - J'adore
Versace - Bright Crystal
Dolce&Gabbana - The One
Burberry - Touch Woman
Armani -Diamond
Dolce&Gabbana - Light Blue
DKNY- Be Delicious
Cacharel - Amore
Ralph Lauren - Cool
Ralph Lauren - Polo Sport
Armani - Code
Calvin Klein - Eternity
Hugo Boss - Woman
Lacoste - Touch of Pink
DKNY - Be Delicious Red
Laura Biagotti - Laura
Hugo Boss - Femme
Davodoff - Cool Water
J-LO - Glow

Tar med Bjørnar sine også, med det samme jeg er igang;)
Fra topp i hans skap;
Versace - Pour Homme
Chanel - Allure Sport
Dior - Higher Energy
Dolce&Gabbana - Light Blue
Armani - Diamond Summer
Ralph Lauren - Polo Blue
Valentino - Very Valentino
Lacoste - Essential
Hugo Boss - Dark Blue
Jean Paul Gaultier - Le Male Les d'Ete 2005

Vel, det var det!

0 kommentarer: