CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, mars 31, 2009

Tut og kjør!

Er det noen her i verden som vet å komme seg opp og frem, så er det Cecilie! For en uke siden tok hun teorien, og idag har fått lappen! For henne er det ikke snakk om måneder med ventetid fra teorien er tatt, til oppkjøringsdagen, neida! Jeg er så stolt av deg lillemor! Du må love meg å kjøre forsiktig, og jeg sier som pappa alltid har sagt til meg; "det er bedre å komme 5 min forsent, enn å aldri komme frem!"

5 kommentarer:

Far sa...

Det er fint at du fortsatt huske hva jeg har sagt til deg.

Susanne sa...

selvfølgelig, lider jo bare av alsheimer light:P

Kine sa...

så fint sagt! =)

Anonym sa...

Hehe! Eg kjøre som ein prest :D
Eg kan bare ikkje rygga :p

<3 Cecilie

Susanne sa...

haha! eg tror d ligge te familien!