CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, mars 11, 2009

Scrapbooking!

Huff, jeg har det alt for travelt for tiden! ukene går i ett, og bloggingen blir helt klart nedprioritert.. Mandagen gikk stort sett med til skole, avgiftsrett, og investering. Morsomme fag egentlig, spesielt investering, som også er veldig relevant senere.
På tirsdag var jeg også på skolen, og på ettermiddagen var jeg på personalmøte på Oslo City. Der slo jeg to fluer i en smekk, og fikk endelig kjøpt meg litt Marimekkoservise som jeg skal ha på terrassen i sommer. Jeg kjøpte det i limegrønn, what a suprise! Jeg har fått HELT dilla på limegrønt! Det fresher sånn opp!

Igår var jeg sammen med Therese, Bjørnar laget deilig middag til oss, mens vi fortsatte med å "lage" scrapbook. Vi har nemlig en felles bok, som vi har laget sammen, med bilder fra ting vi har gjort sammen. Den begynner å nærme seg ferdig, og under er noen av sidene vi har laget. Trykk på bildet for å gjøre det større!










5 kommentarer:

therese sa...

Den e så fin!!:D

Susanne sa...

Eg vett:D e så glae i na!

therese sa...

hihi! eg og<3

Siren sa...

KNALL fine susanne!! :D:D Iverfall kjekt at du viste meg at vis eg trykke på bildene så bler di større!!! wohooo... :D

Susanne sa...

Hihi! Therese har halve fortjenesten;)