CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, mars 25, 2009

Avslutning

Dessverre har både Tora og Irina av forskjellige grunner valgt å slutte hos oss på Kitch'n. Så ikveld blir det avslutningsfest. Jeg har bakt sjokoladekake og jødekaker til den store anledningen:)


Ellers var Miriam tilbake fra Scotland idag, og jeg fikk fire hårbøyler i gave:D Er jeg ikke heldig vel?:D Er så glad for at jeg har venner som deg, Miriam! Nå skal jeg gå å lage middag. så vi får blogges siden! ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

naaammi<3
bake du sånn når eg og tonje og komme?! :D

- CEcilie

Susanne sa...

Elle du kan baka når dåkk komme?:P

Anonym sa...

Jeg er glad for at jeg fikk smake på de gode kakene dine;) Kan ikke du komme med den rosa kjøkkenmaskinen din og bake hos meg?:P
Miriam

Anonym sa...

Kakene dine var kjempe gode!:) kan ikke du komme til meg med den rosa kitchen aiden din? vil også ha kaker:P
Miriam

Susanne sa...

vel, først av alt må jeg jo kjøpe en:p
for det andre, så vil jeg bruke den fancy din i det kule skapet hvis jeg skal bake hos deg;)