CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, mars 17, 2009

Den første vårdagen!


Jepp, 17. mars regnes for å være årets første vårdag, og jammen har været vært NYDELIG vær idag! Så idag etter skolen, gikk Bjørnar og jeg opp på Storo. Han fikk kjøpt seg to nye tskjorter, og to pique'er. Når vi kom tilbake, sto sola rett på vinduene, og jeg så selvfølgelig hvor møkkete de var. Og hva annet var det vel å gjøre, enn å vaske de?? Joda, jeg fortet med frem med Jif Vindusystem-settet mitt, og rakk akkurat å vaske soveromsvinduet før sola forsvant.. Da ble det brått iskaldt, og jeg orket ikke tanken på å vaske vinduene i stua.. Nå angrer jeg litt, menmen..
Ikveld skal jeg ikke gjøre noe annet enn å se på TV! Tirsdag er nemlig TV'kveld.
Først er det Hotel Cæsar, etterfølgt av Da Damene Dro, og Frustrerte Fruer! PERFEKT!

0 kommentarer: