CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, mars 20, 2009

Hjelp meg!

Til jul fikk jeg siste rest av bestikkserien jeg samler på, nemlig Arne Jacobsen-bestikket, fra Georg Jensen. Nå har jeg 12 gafler, 12 kniver, 12 spiseskjeer, 12 teskjeer, 12 kakegafler og 8 latteskjeer, samt salatbestikk, to serveringsbestikk, serveringsskje, to sausøser og to kakespader. Problemet er bare det at jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg skal ta det ibruk til hverdags, eller ikke? Hva synes dere? Nå har vi et helt enkelt, nøytralt bestikk, som vi kjøpte da vi flyttet inn for ett og et halvt år siden, og bruker bare Arne Jacobsenbestikket når vi har middagsgjester.
Jeg er så i tvil, så håper virkelig at jeg får noen tilbakemeldinger fra dere lesere!:)

Oppdatering: Jeg har nå kjøpt et nytt bestikk fra den norske gullsmeden Otterern, som jeg vil bruke som hverdagsbestikk. Da var nok et problem ute av verden!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm... Vanskeligt d der!
Eg syns... AT du kan bruka d når meg og Tonje komme bort! :p
neida.. eg vetche eg heller!

Susanne sa...

Anonym du liksom:p

Huset på Planen sa...

Ta det i bruk til hverdags! Hvorfor la et så fint bestikk ligge i skuffen og støve ned?