CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, mars 22, 2009

Lørdags kveld på B&M

Etter at både Bjørnar og jeg var ferdige på jobb igår, gikk vi ned på Bølgen & Moi for å ta et par øl, og for min del, noen glass vin. Vi hadde godt selskap av Minken, Magnus, Jonas, og Juan, som alle sammen er kollegar av Bjørnar. Kvelden ville ingen ende ta, og det er som man sier; tiden flyr i godt selskap! I tillegg rakk vi å planlegge litt. Vi fikk planlagt lunsj på den nye Bølgen & Moi resturanten på Tjuvholmen idag, tapaskveld hos spanske Juan 11. april, i tillegg til at han skal være guiden vår i Spania i sommer. Han skal nemlig til et sted like ved Lloret De Mar, hvor vi skal, og han har tidligere jobbet på El Bulli, som har tre stjerner i Michelinguiden, og er blitt kåret til verdens beste resturant de siste tre årene. Så jeg tror nok han vet hva han prater om når det gjelder mat! Og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg!

Men nå må jeg gå å stelle meg. Ha en fortreffelig søndag dere!


Juan

Magnus, som både ler, drikker vin og røyker på en gang...

Minken og meg
Minken og Bjørnar
Isbøtta med øl
Bjørnar ordner musikk

Fiiiine gutten min!!

0 kommentarer: