CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, mars 01, 2009

Shopping=Motivasjon



Da var det vel på tide med en liten oppdatering fra helgen. På fredag hadde både Bjørnar og jeg fri, og vi ble vekket tidlig av Tivolimannen, som kom for å hente de to radioene som ikke virker. Vi stelte oss i en fei, og gikk opp på Storosenteret etter vi hadde levert fra oss radioene. Der handlet vi litt. Jeg fikk kjøpt meg en ny jakke i ull, og en strikkejakke-genser. I tillegg kjøpte jeg et nytt Ritzenhoff ølglass til Bjørnar, to limegrønne spisebrikker, limegrønne Marimekko servietter og en limegrønn kjøkkenklut. Har fått heeelt dilla på grønn!

Bjørnar fikk også kjøpt seg en bukse, men når vi kom hjem fant vi ut at den var litt vel sommeraktig til å ta ibruk enda. Han var også en tur hos frisøren, og imens var jeg oppom på Kitch'n. Rett etter jeg kom ble det selvfølgelig levert tre paller med varer, så jeg hjalp til meg å pakke ut. Tror Beate syntes det var litt greit med hjelp, og jeg fikk faktisk to ekstra timer på timelisten, MENS jeg egentlig bare ventet på Bjørnar:) Så det var jo greit for alle parter!

Senere på kvelden tok vi en tur ned på Bølgen&Moi. Det hadde vært så lite å gjøre der, så de hadde stengt klokken 8, og det var en hel del åpnede vinflasker som måtte tømmes. Vi kom oss ikke hjem før langt på natt, og det merktes da jeg måtte stå opp klokken 7 for å rekke jobb på lørdagen.. Jeg jobbet til 3, og gikk rett hjem å la meg på sofaen! Bjørnar var fortsatt på jobb, men ringte meg så fort han var ferdig. Da gikk jeg ned, og vi spiste middag der. Resten av kvelden sløvet vi bare.. Og når klokken var 10, var jeg så trøtt at jeg ikke engang orket å ligge på sofaen!

Velvel, det var det! Nå sitter jeg med en jusoppgave som skal leveres på tirsdag, så får vel fortsette med den!
Ha en knakandes fin søndag dere!

1 kommentarer:

Tante Jani sa...

Lurte bare på hvordan en strikkejakke-genser ser ut ????????

Tante Ja9