CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, mars 18, 2009

Ingenting å kjøpe?? :(

Idag var det ordentlig tungt å stå opp, selv om solen lyste opp hele rommet, til tross for at klokken bare var 7. Jeg hanglet meg gjennom hele miljørettforelesningen, og våknet litt mer til live i investeringen. Like etter skolen møtte jeg Therese, og vi gikk opp på Storo. Vi surret rundt i en hel evighet, og vet dere, jeg fant ingenting å kjøpe! INGENTING! Vi gikk derfor hjem til meg, hvor vi ble sittende å skravle litt.

Nå har Bjørnar gått på jobb. De skulle ha kjendisfest, og ville ha han til å servere. Er nesten sånn at jeg burde tatt meg en tur ned , bare for å se hvilke kjendiser som er der, men de har nok lukket selskap inne i chambreet. Da får jeg verken sett noe til Bjørnar eller kjendisene!Hehe! Jeg får heller holde meg hjemme, og gjøre litt skolearbeid. Vel da har det blitt noen ord her idag også. Imorgen skal jeg jobbe, så da blir det nok smått med blogging!

Nyt kveldssola dere! Her er himmelen råååsa!<3

1 kommentarer:

Anonym sa...

For en flott dag. Tenk du har ikke kjøpt noe. Husk penger spart er penger tjent. Jeg kan nå si det samme jeg har ikke kjøpt noe i dag heller.