CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, mars 28, 2009

Puh!

Vet dere hvor vanskelig det er å få tak i gåsunger eller? Vel, jeg er ikke akkurat typen som tar turen ut i skogen, å plukker dem selv. Tvert om, jeg har lett byen rundt, og jammen ble det en stiv pris å betale. For tre pakker med gåsunger kostet det jammen meg 240 kr! Kanskje jeg skulle revurdert kjøpet litt, og heller sendt Bjørnar ut å plukket noen til meg? Hehe! Men til syvende og sist ble jeg veldig fornøyd. Fant de søteste eggene å henge på, men også de hadde sin pris.. nesten 300 for 8 egg.. Men jammen ble det fint da! Også med den nye lykta, som jeg fikk på onsdag.



Også på kjøkkenet har jeg frisket opp med et eller annet slag av gule blomster!


Samme som jeg har pyntet badet med.
På stuebordet står selvsagt gule tulipaner, så nå kan påsken bare komme!
Bjørnar har sagt at han skal overraske meg med påskeegg, det gleder jeg meg veldig til! Hihi!
Velvel, jeg får vel ordne litt her, vi får gjester ikveld. Minken, Sofie, Jonas, og kanskje Magnus kommer opp etter jobb. Er så utrolig hyggelig gjeng Bjørnar jobber med!
Ønsker alle dere lesere en fin kveld også:)
Vi blogges!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det har blitt hos dere med påskepynt;) Bare til informasjon har jeg et tre med gåsunger rett her ute, du kunne lett ha spart de pengene:P Ha en flott helg!

Miriam

Susanne sa...

hahaha! ikke si det engang:P

Kine sa...

Heihei =) så utrolig flott det så ut! =) du er virkelig klar for påske! =) samme er jeg!
Vi har og gåsunge tre som blomstrer villt! ;) hehe
Liker toalettmappa de ;) har helt lik i 3 størrelser =P hehe

Anonym sa...

gule blonster? kalles de ikkje påskeliljer då? x)
Va veldigt koseligt hoss deg nå! Men e d ikkje litt tidligt? :P

Reine me du har d sånn 1 uka etter påskeog, siden du har d 1 uka før ? :D

smask
Cecilie

Susanne sa...

Hei kine! :) Takk for det, gled deg te du får din egen leilighet, d kjekkaste då e å puynta te jul å påske å sånt:P sist påske va me på tenerife, så då fekk eg iche pynta, så begynte litt tidlig i år:P

Eg og elske de toalettmappene! eg har den te sminke, å ei større:) sko gjerna hatt flere, men de har slutta å produsera de:(

Nå ska eg inn å lesa på bloggen din;)

klem

Susanne sa...

isåfall minipåskelilje då?:P

hm, hvis du ska rekka å nyda synet, så må eg jo ha d framme i to uge itte påske?:P hehe!

Anonym sa...

Kjempekoselig med all påskepynten, du er jammen flink ;) Jeg liker også godt å pynte til påske, foreløpig har jeg bare kjøpt løkblomster som jeg har plantet i krukker på terrassen. Hvis du vil at gåsungene skal vare en stund bør du ikke ha vann i vasen. Hvis de får vann "springer de ut" og blir gule, men hvis de står tørt varer de lenger.

Klem tante Ja9

Susanne sa...

vi kan ikke plante ute enda, da det varierer mellom 10 varmegrader, og snø.. :( Takk for tipset angående vann, har tømt det ut nå:) Prøvde å spørre hun i kassen på plantasjen, men der fikk jeg bare et surt svar, om at jeg kunne velge. Og siden jeg ikke har særlig greie på blomster, så valgte jeg å ha vann i:P
kommer du snart på besøk? :)

klem