CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, mars 07, 2009

Endelig har vi fått oss....

.....Kikkehull i ytterdøra! Så nå kan NRK-mannen bare komme! Og jeg lover dere folkens, JEG ÅPNER IKKE DEN DØRA OM JEG IKKE ER 100% SIKKER på hvem som står på andre siden! Ikke bare kan det være NRK-mannen, det kan jo være hvem som helst som vil rane meg, eller what so ever! Men nå, nå er det bare å komme, så skal jeg stå å glo på deg! Hihi!

Ellers har jeg hatt pappa på besøk i helgen. Det vil si at han og kameraten hans Hans, er på norges varehandelsmesse, så igår var Bjørnar og jeg ute der å hjalp litt til. Etterpå var Bjørnar, Hans, pappa, Rune, Hans-Tore og jeg ute å spiste. Vi var på BigHorn i Lillestrøm, noe som jeg absolutt ikke anbefaler. Servitørene hadde null peiling på vin, og maten var ikke noe spesielt god, i forhold til pris.. Idag etter jobb derimot, kom pappa og hans inn til Oslo, og vi var på Bølgen&Moi. Dere lesere synes sikkert at vi spiser ofte der, men til vårt forsvar, så har de innmari gpd mat! Og menyen skiftes ofte ut, så det blir ikke engang ensformig for oss!

Velvel, nå skal jeg hoppe i dusjen, før vi skal dra utover til Hans-Tore, der skal vi spise tapas. Jeg må si at jeg storkoser meg med gutta! Hehe!

Ha en fortsatt fin helg, dere!

Puss fra meg!

0 kommentarer: