CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, april 01, 2009

Shopping, ja?!


Jepp, idag har Miriam og jeg gått bananas! Her er en liste over hva jeg har kjøpt;

1 stk Rösle potetskreller
2 stk Eva Solo urtepotter i hvit
1 stk Eva Trio Multi kaserolle 2,2l
1 stk Eva Solo kjøleskapskaraffel i limegrønn
1 stk Eva Solo Smiley skål i sort, skal jeg bytte den i hvit?
1 stk Alessi brødkurv
1 stk Iittala Mariskål
2 stk Ritzenhof ølglass
2 stk glassflasker
1 pk Marimekko servietter

I tillegg har jeg kjøpt "gratulerer-med-lappen-gave" til Cecilie, og tre andre gaver, som jeg ikke vil si noe om! Hihi! Nå er jeg kjempefornøyd! I Love Kitch'n! :D

8 kommentarer:

Kine sa...

Wow, gått bananas ja ;) hehe
Mye fint <3
Smiley skålå e kanonkule i sort, men og veldig fin og nøytral i hvit =) komme ann på ka du har fra før og ka som passe best hjemma hos deg ;)

Anonym sa...

så kjekt at du tar deg tid te å svara! :)
eg har jo veldig mye kvitt fra før, bord, vegge, kjøkkeninnredning, lamelle.. å svart hjemmekino, tv, lampe.. så egentlig passe begge, men eg lige den kvide best:p men tror liga vel at den kan forsvinna litt, siden bord og vegge e kvide?

fekk du handla någe?

klem

Anonym sa...

hehe litt av en handel...jeg og MR. Hagen har også gått bananas idag, støttet kitchen veldig bra har vi! hehe så ble vi jammen fornøyde også da!
takk for tipset!!

Kine sa...

Tror den vil forsvinna litt då ja =S jerna finast med sorte på kvitt bord? =)
NEEEEEEEEEI! det e onsdag i dag?!?!?! =S Ååååh! =(

Susanne sa...

så bra, Janniche! Hva har du fått deg?:)

Ja, Kine, d e onsdag idag:P har du glemt deg av?:P Hihi!

Anonym sa...

maaaassse rosendal, så nå er serviset komplett!! så har vi jo kjøpt litt gaver og litt annet som er lurt å ha!

Miriam sa...

Godt å se at det er flere enn meg:P Jeg måtte faktisk bruke to seter på toget til alle posene mine!
Natta

Kine sa...

off ja! =S dagene går heilt i surr =( å så dumt! =( å du som tok deg bryet med å registrere meg og greier! =( håper det kommer nye kundetilbud! =D