CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, april 20, 2009

Kastedilla!

Ja, jeg kaster alt jeg ikke lengre bruker, eller, jeg setter det først ned i boden, og når det fylles opp der, går jeg kraftig til verks, og kaster alt som ikke lengre brukes. Idag var en sånn dag. Det hele begynte vel med at jeg kjøpte oppbevaringsbokser på ikea på lørdag. Jeg hadde egentlig ikke planer om å gjøre stort med dem, annet enn å fylle dem, og plassere dem på et ledig sted i boden. Tilfeldigvis, så jeg en lapp tidligere idag om at sameiet hadde fått noen containere til disposisjon. Så da fikk Bjørnar og jeg tatt en skikkelig opprydning i boda! Vi kastet hele fem søppelsekker med ting vi ikke lengre bruker.

Forresten så har vi innredet boden med et hyllesystem fra IKEA, noe jeg er kjempefornøyd med! Så, om du har en bod som trenger hyller, løp å kjøp!

3 kommentarer:

Morå sa...

Kommer du snart hjem og rydder? :)

Susanne sa...

hahaha! d kan cecilie gjør;)

Anonym sa...

flott at du har så roen på d då ;) hehe då kan jo du bare komma og laga sondt te boden min og ;)