CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, april 29, 2009

Min nye kjøkkenfavoritt!

Ja, jeg blir helt klart preget av å jobbe i kjøkkenbutikk, og ja, alt det andre får til bryllupet, har
jeg allerede.. Meen! Hva kan man si?:D

Dagens fangst, og min nye kjøkkenfavoritt (Nespressomaskinen fikk være favoritt i nøyaktig en uke) er en sort Kitchen Aid maskin. Jeg har lenge tenkt på å kjøpe kjøkkenmaskin, slik at jeg kan bake boller til kaffen, hehe! Og jeg har veid Kitchen Aid og Kenwood opp mot hverandre. Men valget var lett! Selv om det hverken medfølger blender, kjøttkvern, ekstra bakebolle, osvosv, så falt valget på Kitchen Aid, som bare består av maskinen, og de tre standard vispene. Men selvfølgelig, med min flaks, så fikk jeg med et sett med tre rivjern, fruktpresse og kjøttkvern! Er jeg ikke heldig vel?! Jeg er iallefall kjempefornøyd, og gleder meg til å begynne å bruke maskinen! :D



3 kommentarer:

Miriam sa...

Gratulerer! Gleder meg til masse gode kaker neste skole år(",) Den ser kanskje litt bedre ut enn kenwooden, men jeg elsker min:D

Kine sa...

Hehe, eeendelig va valget tatt? =) Han så super ut! =) Har ikkje bjunnt å tenke på at eg trenge sånnt utstyr ennå =S E vel snart på tide å bjunna å bestemma ka eg vil ha... =S

Susanne sa...

jepp, endelig! og eg e kjempefornøyd! fekk jo personalrabatt, pluss utstyr for nesten 3000 i tillegg, men eg tror at eg hadde kjøt kenwood hvis iche.. du får så mye mer for samme prisen.. KA koste 6000 uden noge utstyr, kenwood, koste 6000 me blender, to bakebolle, kjøttkvern osv.. såååå.. vanskelig valg!