CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, april 17, 2009

Smykkeskrin!


Siden overraskelsen min ikke hadde kommet på jobb igår, tenkte jeg heller at jeg skulle skrive et lite innlegg om det nye fine smykkeskrinet mitt! Jeg har lenge ønsket meg et slikt, og tittet på forskjellige typer rundt forbi. Mitt eneste krav var at det måtte være i skinn, og at det var sort. De fleste jeg har sitt på oppfyllte bare mitt andre kriterie.. Men så, når vi var i Risør i påsken kom jeg over dette! For det første falt jeg pladask ved første øyekast, for det andre så er det sort skinn! det er også en eske man kan ta ut, som blir et minismykkeskrin til å ha med på reiser.


Jeg er kjempefornøyd, og smykketreet mitt fra Menu, er en hel del lettere, med bare de smykkene jeg bruker til vanlig!

2 kommentarer:

Kine sa...

Åååå! eg og må få rydda i smykkeskrin og smykke trer og smykke"lampene" mine :S hehe henge litt her og der! =( Øhr... Men takk for inspirasjonen! =)

Susanne sa...

hihi! nå har eg kjøpt sølvpuss og, så nå blir d blingbling;)