CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, april 15, 2009

Det kan skje oss alle..


Igår leste jeg et overraskende, og rørende innlegg på min kusine Iselin sin blogg.. Det er slutt mellom henne og kjæresten, gjennom ni måneder.. Og det var akkurat da tanken slo meg, det kan skje meg også! Innlegget hennes het "ingenting varer eving", og det har hun jo helt rett i!

Ikke det at jeg plutselig nå går rundt å tror at det kan bli slutt mellom Bjørnar og meg, for det tror jeg virkelig ikke, men som hun videre skrev i neste innlegg tar man ting så lett forgitt! Det er de små tingene som betyr noe her i livet! Tingene man ikke vet at man har, før de er borte.. Selvfølgelig, noen ganger er det nok det beste for begge parter om man gjør det slutt, men i 98% av tilfellene sitter den ene igjen såret.. Veldig såret.. Og ja, tro meg, jeg vet hva jeg prater om!

2 kommentarer:

Iselin sa...

Å Susanne, utrolig fint av deg å skriva et innlegg om meg. Du e søde! eg komme snart t deg t oslo og får litt avveksling i hverdagen:) Glad i deg<3

Susanne sa...

d e du som e søde! å iche minst tøffe! syns d e flott av deg å skriva om følelsane dine sånn som du har gjort!<3

du e alltid velkommen hos meg! love you lille kusine!<3