CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, april 03, 2009

PÅÅÅÅSKEFERIE!

Da var det endelig duket for påskeferie! I fjor var vi på Tenerife, mens i år skal vi bare ta det med ro. Jeg skal iallefall jobbe en del, og foreldrene til Bjørnar kommer innover i slutten av påskeuka. Som dere ser på bildet under, så er Bjørnar allerede i feriemodus! Bildet ble tatt på onsdag, da han så fotballkamp, med godteri, øl, iste og fotbad...

Idag var jeg tidlig oppe. Begynte dagen med medarbeidersamtale klokken halv 9. Veldig greit, for da kom jeg meg opp, og har virkelig fått noe uta av dagen, så langt. Etter jeg var ferdig med samtalen, dro Bjørnar og jeg til byen. Der fikk jeg byttet den sorte Smiley bollen i en hvit, og jeg er veeeldig fornøyd! Bjørnar fikk også kjøpt seg tre piqueer fra Lyle & Scott, to sorte og en ferskenfarget. På bildet er også "gratulerer-med-lappen-gaven" til Cecilie;)

Til slutt et bilde av mine nydelige tulipaner, som jeg fikk på jobb igår. Jeg ble kjempeglad for dem, tusen takk! Også den blå Iittala Mariskålen er tatt i bruk, den er sååå søt til smågodt, noe som hører påsken med! :D

4 kommentarer:

Caroline sa...

Så koselig leilighet var med blomster!:)

-jeg har sletta bloggen min, ble litt lei av den!:P

Kine sa...

Så fint dere har det!=)

Susanne sa...

tusen takk:)

glede meg te d komme interiørbilde hos deg og kine! Kanskje du kan begynna me byggeprosessen?:)

Kine sa...

Det kan eg godt jørr =) Men der e ikkje noe å legga ut bilde av ennå =P hehe