CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, april 30, 2009

Svada!

Nå driver jeg å baker rundstykker! Klarte ikke vente med å bruke Kitchen Aiden! Men iallefall, det er langt ifra hva dette innlegget skal handle om. For imorgen drar nemlig Bjørnar og jeg hjem til Sandnes. Der skal vi i konfirmasjon, til min ikke lenger så lille fetter, Haakon. Det blir koselig. Liker når denne siden av familien er samlet!

Nå er bjørnar på vei til Risør for å hente bil. Vi har nemlig så mye vi skal ha med oss, bunad, dress, gaver osvosv. Ikke det at vi har begynt å pakke enda men, det går fort når vi først kommer igang! Ellers skal jeg bare jobbe idag. Har dere noen planer i go'været?:)

Bunaden og dressen er iallefall klare!

3 kommentarer:

Øyvind sa...

Det blir kjekt med besøk av dere, Haakon glede seg og. Håper Bjørnar kan ta et lite kurs med oss i serviett bretting siden vi ble fristet når vi så det fine bordet han hadde dekka.
kjør forsiktig :-)
Velkommen !!!

Øyvind

Susanne sa...

hehe! d gjør han heilt sikkert! men trodde du va ganske dreven sjøl?:P me glede oss kjempemye! blir godt å se dåkk igjen!

klem

Anonym sa...

Gleder meg også til å se dere, min "lille" niese og kjæresten din ;-)

Stilig med Nespresso og Kitchen Aid, skulle gjerne hatt begge deler, men det er vel bare fattige studenter som har råd til sånne ting ;-)

Tante Ja9