CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, april 05, 2009

Mimring!

Jeg liker å sitte å se på gamle bilder på pcen, og idag kom jeg over mappen fra Cecilies konfirmasjon. Jeg syntes den gang, da hun skulle konformeres at det var rart at hun var blitt så stor, så voksen.. Og tenk nå, hun er blitt 18, kjører bil, kan stemme og alt som hører voksenlivet til.. Lillesøster.. Som ikke lenger er så liten!

Storesøster hjelper konfirmanten med håret!

Fra venstre Claire, Iselin, meg og Cecilie
Cecilie og meg, søstrene Aareskjold!

4 kommentarer:

Iselin sa...

Føle sje d e såå lenge siden hu konfa seg.. huske d ennå kjempegodt.. hihi, kos å se tbage på gamle bilder ja^^, nå e d haakon så står for tur.. snart kan han og se på di "gamle konf bildene" hihi.. god påske susi:D

Susanne sa...

eg vett.. huske din og kjempegodt, å d e jo ennå lengre siden! d e så rart! Ja, eg glede meg te å komma hjem i konfen hans:D e så kjekt når familien e samla<3

Anonym sa...

Husker godt da dere ble døpt, syns ikke det er sååå lenge siden, hehe :D Kjekt å ha bilder så vi kan mimre litt.
tante Ja9

Far sa...

Ja, ja, jeg kan da bare si en ting. Det er mine jenter de to flotte på det siste bilde. En stolt far