CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, april 23, 2009

Vaskjekjerring



Siden det var 40% på alle vaskeprodukter på Ica igår, måtte selvfølgelig Miriam og jeg gå litt berserk. Vi er to små hamstere, som lesset i kurven, som om vi ikke hadde et eneste vaskemiddel i hus fra før! Og når jeg kom hjem, møtte jeg selvfølgelig Bjørnar i døren, med et spørrende blikk. Han synes det er unødvendig med 5 ekstra av ditt, og to på lager av datt. Men er det ikke dette som er å være økonomisk student da? Man får jo så mye mer for pengene! Og det er vel heller ingen hemmelighet at jeg er storforbruker av vaskemiddel?:P

Velvel, gjett hva jeg skal nå? Jo, selvfølgelig skal jeg vaske! For imorgen får jeg besøk av Cecilie og Tonje!<3

1 kommentarer:

Anonym sa...

Var også innom og hamstret vaskemiddel, skikkelig godt tilbud ;-) Jeg var forresten også på Ikea på lørdag, men jeg så dere ikke, hehe.
Gleder meg til å se dere neste helg.
Tante Ja9