CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, april 26, 2009

Alt-mulig-helg!

Denne helgen har vi besøk av Cecilie og Tonje. De kom hit tiiidlig fredags morgen. Dessverre måtte jeg jobbe, så jeg fikk ikke vært med dem på shopping. Når jeg kom hjem fra jobb, hadde jentene laget deilig middag. Mexikansk tomatsuppe med kylling i, natchos, ost og mais. Det var rett og slett herlig, enda til jeg ikke er så glad i suppe! I ti-tiden gikk vi nedover på Bølgen&Moi, for å møte Minken, og ble værende der til Bjørnar var ferdig på jobb. Vi gikk opp til oss i tolv-tiden, og holdt det gående til langt på natt. Sånn er det når man har en søster som er blitt 18!

Igår var det superfint vær, så vi var i byen hele dagen. Spiste herlig lunsj på Olivia sammen med Minken, og shoppet litt ellers. Til middag laget vi taco, og koset oss med en film om kvelden.

Nå er jentene i Vigelandsparken. Været er ikke på topp, og siden Bjørnar og jeg var der forrige helg, fant vi ut at vi bare ble hjemme. Så nå har jeg ryddet litt. Mens jeg ryddet fikk jeg den fikse idèen om at Bjørnar kunne få vise frem bord-dekke-skillsen sin, og slik ble resultatet;

All porselen er "360-serien" fra IKEA. Bordeaux-glassene og vinkaraffelen er fra Riedel, champagneglassene og lysestakene fra Villeroy&Boch, og bestikket fra Georg Jensen.



Til slutt et lite bilde av vår nye favoritt på kjøkkenet!

3 kommentarer:

Miriam sa...

Hørtes ut som en flott helg:D Gleder meg til å komme på middag, det bordet så fantastisk ut! Lært deg å like kaffe?(",)

Susanne sa...

liker jo kaffe mokka da:P vil du kjøpe pumpesjokolade for meg?:D

Miriam sa...

Vet ikke hvor man får kjøpt det:S Jeg bruker bare freia sjokoladesaus, eller sjokoladesirrup:P kan sikkert bruke kokeskjokolade og..=)