CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, april 11, 2009

Ingen påskeaften uten....

....Påskeegg!

Idag, når jeg kom hjem fra jobb, ventet det verdens søteste (?) påskeegg på meg! Det vil si, det var både mitt og Bjørnars påskeegg, som var slått sammen! Hehe!

Eggene var ikke bare fyllt med melkesjokolade, kindersjokolade, smurf, tippekupong og flakslodd, MEN best av alt, de to søte harepusene jeg har siklet på i laaaang tid nå!

Og de har selvfølgelig fått plass i vinduskarmen!

Hva fikk dere i påskeegget? :D

2 kommentarer:

Kine sa...

Fikk to påske egg av an i år =) hehe tar ijenn for at eg ikkje fikk av han i fjor =P haha Fikk masse smågodt i det eina =) Og det andra e hemmelig =P =) hehe <3

Miriam sa...

Fikk ikke påskeegg:( Måtte kjøpe selv, men ble nesten 2 kg smågodt:)