CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, april 27, 2009

Cecilie&Tonje<3

Idag har jentene vært på Sandvika Storsenter. Jeg har jobbet med skole, og Bjørnar har vært på skolen. Når han gikk på jobb klokken 5, gikk jeg bort på skolen en tur. Når jeg kom hjem, hadde Cecilie og Tonje shinet hele leiligheten. De hadde vasket og ryddet. Jeg ble så rørt, at jeg ikke en gang la merke til hva som hadde skjedd på terrassen. Heldigvis hadde jentene lagt igjen en liten "takk-for-oss-lapp", hvor de også ønsket oss lange late kvelder på terrassen. Det var da jeg så ut, og så hvor fint de hadde plantet i potten min! De hadde til og med plantet en liten blomst i en potte, og satt på bordet! Det var nydelig! Jeg har aldri tenkt tanken på å gjøre noe slikt! Jeg lover dere, i den potta, skal det vare blomst så lenge vi har utemøblene fremme!

Jeg måtte forresten klemme på dynene, og lete i skapene, i håp om at jentene ikke hadde dratt, slik at jeg kunne fått gitt dem en klem! TUSEN TAKK!!!-Og kom tilbake snart<3


1 kommentarer:

Miriam sa...

Så heldig dere er:) Jeg har kjøpt ute blomster i dag, men de er ikke ferdig plantet:(