CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, april 19, 2009

En lenge etterlengtet helg!

Denne helgen har bare rast forbi oss! På fredag kom som sagt Aleksander og Janniche inn til Oslo. De kom såpass sent, at vi gikk rett ned på Bølgen&Moi da de kom. Der fikk vi oss middag, før kveldens musikal. Mamma mia var helt fantastisk! Den var på norsk, noe jeg var litt skeptisk til, men jeg må si, den kunne ikke vært bedre! Skuespillerene var dyktige, tekstene var skrevet godt om, og handlingen var akkurat som forventet! Dersom det fortsatt er mulig å få tak i billetter, anbefaler jeg deg/dere til å se den!

På lørdag var vi tidlig oppe! Spiste deilig frokost, før det bar avgårde til IKEA. Der fant vi oss litt av hvert, og siden jeg leste at Miriam hadde kjøpt seg oppbevaringsbokser, fikk jeg den fixe ideen om at det måtte jeg ha også. Så jeg endte opp med ÅTTE bokser til DVD, tre store til klær, og fire små til "diverse". Lampeskjermer fikk jeg også kjøpt meg, og litt annet som jeg sikkert ikke trengte! Hehe! Typisk meg;)

Siden været var så grått og det blåste en hel del, ble vi enige om å bare dra innom Sandvika Storsenter. Også der fikk jeg shoppet en heeel del! Tre nye Gant håndkle, tre Gant vaskekluter, to badehåndkle fra Linen Factory, seks champagneglass fra Villeroy&Boch, to løpere til spisebordet, og fire matchende tøyservietter. Alt i alt er jeg VELDIG fornøyd!

Idag har vi heller ikke ligget på latsiden. Etter frokost dro vi ned til Vigelandsparken i FINVÆRET! Deretter dro vi ned til byen, til Akershus festning, og Operaen. Klokken var nærmere fire før vi var hjemme igjen. Da laget Bjørnar middag til oss, mens vi lå på sofaen og halvsov. Hehe!

Vel, det var vår helg, vi har hatt det supergøy!!

Aleksander og Janniche i hotelbaren på SAS-hotellet i Nydalen.


Aleksander og Janniche på Folketeateret.


Et lite snikbilde på Mamma Mia...!

1 kommentarer:

Miriam sa...

Ser ut som dere har hatt en kjempe flott helg:) Vi har kjøpt like klesbokser:P