CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, april 16, 2009

Mamma Mia musikal!

Gjett om jeg gleder meg til imorgen! Da kommer nemlig Aleksander og Janniche til oss, og skal være her i helgen. De har kjøpt seg hus, og jeg må si jeg er spent på å få se plantegninger, som jeg er blitt lovet av Mr. Hagen! Vi skal også på musikal, og det er vel nokså opplagt hva vi skal se? Hehe!

Ellers har vi planlagt en tur til IKEA. Der skal jeg se på nye lampeskjermer til nattbordslampene våre. Ellers har jeg hørt at det har kommet inn masse nye sommervarer, som jeg gleder meg til å utforske, og eventuelt ta inn under mine vinger!

Nei, nå må jeg komme meg opp av sofaen, rydde litt, spise, også er det jobb! Håper det venter en overraskelse på meg der, eller at den iallefall kommer imorgen, slik at den kan tas i bruk i helgen! Mer om hva dette er, kommer nok i neste innlegg!

4 kommentarer:

Hege sa...

Etter og ha vært innom Elisabeth sin blogg,klikket jeg meg videre via linken du hadde lagt der...og vips havnet jeg inn på din koselige blogg.
Ha en super tur på Mamma Mia...litt missunnelig JA!
Og ikke minst...Have fun på Ikea.

Hege

Susanne sa...

Så utrolig hyggelig hilsen!
Takk:)

Iselin sa...

Åå så kjekt.. eg og vil på musikal:) MEN nye lampeskjermer til nattbordslampene våre?? ka e d eg lese?:O om bare 2 uke ska du jo komma hjem i konfen t Hken.. då må du heller kjøpa en fine lampe her hos meii :) hihi..

Susanne sa...

jamen eg har fonne någen fine på ikea, som eg har kjempelyst på! å dåkke selge jo iche lause skjerma, å de på ikea e så billige at då kan eg kjøba 3 forskjellige skjerma te kver! å då kan eg bytta på:D