CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, juni 08, 2010

Bachelor!

Bildet er hentet fra www.google.no


"I studiet lærer vi å se konsekvensene av de økonomiske og juridiske
beslutninger som blir tatt i en bedrift."

Idag hadde jeg min siste eksamen på bachelor i økonomi og forretningsjus! Kjære vene, jeg kan nesten ikke tro at jeg har fullført tre år med høyere utdanning! Nå skal det bli ufattelig godt med sommerferie, det skal være sikkert.
Likevel er jeg ikke helt ferdig på BI. Etter mye om og men om hva jeg vil gjøre fra høsten av, har jeg bestemt meg for å ta et par fag, i tillegg til å fortsette å jobbe på Kitch'n. Jeg føler ikke det er riktig å begynne å søke studierelaterte stillinger her i Oslo, i og med at vi sannsynligvis flytter til Sandnes i mai/juni neste år, noe som vil kreve en del tid og forberedelser. En ny, fulltids studierelatert stilling jeg kanskje skulle vært i, i bare 8-9 måneder er ikke noe jeg ønsker. Jeg kunne selvfølgelig alltids tatt et studierelatert vikariat, men jeg tror at et par fag på BI, i tillegg til Kitch'n-jobben er det beste for meg, i første omgang. Kanskje ombestemmer jeg meg til jul, og ender opp med et vikariat frem til sommeren. Hvem vet.

Vel, nå skal jeg komme meg på jobb. Transportstreiken er over, og vi har fått masse nye varer! Stikk innom din nærmeste Kitch'n-butikk for å se.

3 kommentarer:

Cecilie sa...

Gratulerer!! :D

Janniche sa...

Gratulerer!!!! det er en fantastisk følelse:) nyt tiden!!
klem

Iselin sa...

Gratulere:D Du e flink!