CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, juni 23, 2010

Målløs....!

...Nei jeg snakker ikke om kveldens fotballkamp!

Når jeg kom hjem etter tre herlige dager i Sandnes, var leiligheten strøken, det sto roser på bordet, og det lå til og med en liten gave å ventet på meg! Heldige meg fikk den første Sex og Singelliv-filmen! Jeg ble helt målløs når jeg kom inn dørene! Bjørnar er på jobb, og jeg gleder meg til han kommer hjem, så jeg får takket ham. Jeg har jo tidligere fått "skoesken" med alle episodene som er blitt laget. Snille snille kjæresten min!

Vel, jeg får sette på en maskin med klær. Diesel har nemlig sovet i kofferten min, så ALT må vaskes. Det er bare å komme i gang! Ellers er jeg trøtt, det tar på å være hjemme, alle skal liksom ha en blit hver!
Nå er det over og ut for en sliten Susanne! (som skal koooose seg med film på senga!)

0 kommentarer: