CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, juni 19, 2010

5 ting jeg bare MÅ ha på badet!

Vi har alle noen produkter vi bare elsker, og som vi er avhengige av. Jeg har iallefall mange, alt etter hvilke behov jeg har. Dagkrem, nattkrem, shampoo som gir fuktighet og glans, shampoo med uv-beskyttelse, og slik kan jeg fortsette i en hel evighet. Jeg kom over en utfordring fra en annen blogger om å velge ut 5 "må-ha" produkter, og her kommer de;
(Alle bildene er hentet fra www.google.no)

Fuktighetsrik ansiktskrem fra Biotherm, mitt absolutte favorittmerke.



"Universalkrem" fra Elisabeth Arden. Denne kan brukes på alt fra tørre lepper, om man er solbrent, på tørre hæler eller på død hud rundt neglene. Et must å ha i sminkepungen!

Ansiktspeeling fra Clinique. Denne har jeg i dusjen, og den er helt fantastisk! Vasker bort døde hudceller og sminke som har lagt seg i porene.

Shampoo, balsam og hårkur fra Kérastase er alltid å finne hos meg. Om sommeren pleier det være denne serien, som beskytter mot sol, varme, saltvann og klor.

Og til slutt, selvfølgelig de 18 parfymene mine. Her klarer jeg ikke å velge en favoritt, så alle får plass blant mine topp 5 "må-ha" produkter!

Jeg har forresten tidligere laget et liknende innlegg, da med litt mer materielle ting jeg må ha på badet! Ta gjerne.

Jeg utfordrer videre alle som måtte ønske å ta utfordringen, enten det er materielle ting, eller produkter man bruker. Legg gjerne igjen en kommentar, så jeg får gått tilbake å sett!

1 kommentarer:

Kine sa...

Kuli innlegg =D ska ta utfordringen, men må komma inn i rutiner igjen ette sykdom.. huske heilt erligt ikkje mine topp 5 =/