CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, juni 13, 2010

Grr, Typisk!

Det er rart å være alene hjemme over så lang tid. Spesielt å legge seg, og å våkne alene. Idag våknet jeg ikke tidligere enn 8, og fikk såklart ikke sove igjen. Det var så lyst på rommet. Det hjalp å trekke dynen godt over hodet, for trøtt det var jeg definitivt!
Bjørnar skulle jo egentlig komme hjem idag, men siden bestekameratene hans som for tiden bor i Grimstad og Trondheim også er i Risør blir han noen dager til. Enda flere alenenetter, Hallelujah! -Not!

2 kommentarer:

Cecilie sa...

Eg lige heller ikkje å legga meg aleina, men har heldigvis Diesel :)
Du kan få låna han viss du vil? :)

Susanne sa...

ja, eg lige å ha mopsegutten i sengå me meg! å deg på siå av der igjen! e så glae for at du sove me meg når eg e hjemma! hate å sova aleina!

ka seie du te tonje og bønna i stuå, og meg og deg på romme i helgå?:P