CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, juni 29, 2010

Typisk min uflaks!

Denne bruskorken fikk jeg da jeg var på Bølgen&Moi for litt siden.. Om det var et tegn på at ingenting skulle gå min vei i tiden som kom, eller om de rett og slett bare var dritt lei meg, det vet jeg ikke, men jeg velger å tro det første.

Som dere vet, har jeg ventet i tre måneder på to lamper jeg skulle hente i Danmark i påsken. Nå ser det endelig ut til å ordne seg, men de kommer neppe før vi drar på mandag..
Det samme med den nye Iphonen. Telefonen som skulle bli redningen min på flyturen. Jeg skulle se Lipstick Jungle. Men neida, den er enda ikke sendt, og etter å ha ringt Moobi idag, ser det ikke ut som at den kommer før mandag, den heller..

Så over til dagens frisørbesøk, som jeg hadde timet så fint med å kunne gå rett på jobb etterpå (Auster er på Storo, jeg jobber på Storo). Vel, jeg satte meg pent ned i ventesalongen, og etter lang tid kom en av de andre frisørene til meg å sa at hun som skulle klippe meg hadde blitt syk å gått hjem (for nøyaktig halvannen time siden fikk jeg SMS med påminnelse om min frisørtime..) Javel, det bør da ikke være noe problem? Det sto jo plenti av andre frisører og skravlet bak disken, men det ble ingen ny time på meg.. Et desperat forsøk gjorde jeg også hos Nikita (som jeg på nøyaktig samme tid ifjor sverget på at jeg aldri skulle klippe meg igjen) men de hadde ingenting ledig. Ei heller Auster i Nydalen. Vel, jeg får neppe klippet meg til mandag heller...

...Men hallo, tenk hvor mange gleder jeg har som venter på meg når jeg kommer hjem fra Spania! Ehhh...

0 kommentarer: