CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, juni 04, 2010

Vinnerlykke- igjen!

Også i mai hadde vi vervekonkurranse på jobb. Som måneden før, var det om å gjøre å verve flest nye medlemmer til kundeklubben vår. Jeg vant konkurransen for april, og ble mildt sagt sjokket da jeg fikk vite at jeg hadde vunnet igjen! Premien var dette lekre setter fra Zone, med oppvaskbørste, såpedispenser, og en rød klut, i tillegg til selve stativet. Nå er luksusproblemet mitt bare at jeg allerede har såpedispenser og klut/klutstativ fra Eva Solo på kjøkkenbenken, og lurer skikkelig på hva jeg skal gjøre! Får tenke litt på det mens jeg svinger meg med vaskekosten om litt!

Ønsker alle en super helg i det NYDELIGE sommerværet! Jeg skal på med skattebrillene, og gjøre siste innsats til eksamen.

1 kommentarer:

Therese sa...

Flinke Susanne!:D