CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, juni 18, 2010

Den karen..!

Siden jeg skal til Sandnes på søndag, og på forhånd vet at helgen kommer til å bli travel, tenkte jeg at jeg skulle lade det lille kameraet vårt allerede idag, slik at det var klart. Tilfeldigvis begynte jeg å bla gjennom bildene, og det viser seg at Bjørnar hadde hatt kameraet med seg hjem da han var i Risør forrige uke. Og hva passer vel bedre enn litt bilder, så får jeg noe å blogge om.
Jeg tror de har hatt det utrolig gøy (eller, jeg vet at de hadde det gøy). De har bygget øl-tårn, og hatt neonblått discolys. Jeg er nesten litt glad for at jeg ikke var der. Tror jeg hadde blitt rimelig stresset.. Hehe!

Vel, nå er Cecilie og Tonje på vei hit. De skal være her i helgen. Tror de skulle på Topp20 konserten idag, jeg for min del er ferdig med den fjortiskonserten der.. Hehe! Jeg skal være sammen med Therese. Vi skal enten ut å spise, eller lage middag her hjemme. Må høre litt hva jentene tenker også. De kjører, så blir spennende å se når de kommer.. Hehe!
Den siste uka har jeg vært sammen med Therese hver kveld. Vi koser oss med god mat, (igår hadde vi ferske reker, nam) og et par episoder av Sex and the City. Vi har begynt på episode 1, og skal gjennom boksen iløpet av sommeren. Med mindre det snart blir knallvær da. Idag er det 14 grader og grått ute. Hva skjer med sommeren??
Forresten, det blir neppe noe blogging i helgen. På søndags kveld drar som sagt Therese og jeg hjem, og vi blir til onsdags kveld. Får håpe vekterene bestemmer seg for å slutte å streike, så ikke turen blir så stress......

0 kommentarer: