CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juni 10, 2010

Livet!

Filmen igår var superbra, og helt klart min nye favorittfilm. Til tross for all kritikk den har fått, lot jeg meg underholde fra begynnelse til slutt. Jeg kan nesten ikke vente til den kommer på DVD!
Idag har vi hatt lynvisitt av Maren. Vi har ryddet i boden, og samlet litt ting til henne, som hun hentet. I samme sleng tok hun med seg boremannen sin til Risør. Han blir til søndag. De skulle ha en aldri så liten sommerfest, med besøk av venner og familie. Dessverre må jeg jobbe, så jeg fikk ikke blitt med. Vi rakk å kose oss med lunsj på Bølgen før Maren og Bjørnar dro nedover. Som vanlig måtte gutta på kjøkkenet tulle med Bjørnar. Denne gangen ble han servert burger i en stor gryte. Morsomt!
Vel, nå som endelig bæreposer og esker med stæsj er borte fra soveromsgulvet, får jeg vel ta meg en runde med vaskekosten!
Ha en suuuuper torsdag alle sammen!

3 kommentarer:

Cecilie sa...

Haha, maten i ei gryta! Glede meg masse t å komma t Oslo! DÅ ska me og gå på Bølgen!! :D

Susanne sa...

om me ska ja;)
åsså blir d volleyballturnering på søndagen:P

Cecilie sa...

Haha, e d? :D DÅ ska eg ver på lag me Tonje :D