CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juni 24, 2010

Hjemturen!

Som jeg nevnte i forrige innlegg hadde jeg en kjempefin tur hjem. Tiden gikk fort, med mange hyggelige besøk, og litt shopping. På mandag spiste jeg lunsj hos farmor og farfar, etterfulgt av café-besøk med Kine, og vindushopping i alle de flotte interiørbutikkene i Sandnes. Etterpå ble jeg med mamma og Diesel i hundebarnehagen. Der fikk jeg meg to nye venner. Mopsevalpen Ulrik, og pomeranianen Bamse. Etter å ha vært der en liten stund, hentet Therese meg, og vi var klare for å gjøre Kvadrat utrygt. Kvelden tilbragte jeg sammen med mamma og pappa. Vi hadde herlig kinesisk, og pratet om alt og ingenting.

Tirsdag var det opp tidlig, Therese hentet meg kl 10. Vi dro til Stavanger for å møte Maria, spise lunsj, og shoppe litt i de koselige butikkene. Det var godt å se Maria igjen, hun har jo flyttet helt til Haugesund! Ettermiddagen ble tilbragt hos mormor og morfar, også her ble det mye prat, og herlige sveler! Nam!

Igår hadde jeg time hos optikeren klokken 9. Når jeg er hjemme ligger jeg ikke på latsiden, så det er godt å ha noe å komme seg opp til. Etterpå ble jeg med pappa på jobb, siden ingen andre hadde stått opp. Hehe! Ved lunsjtid dro jeg ned til byen, hvor jeg møtte Therese og Maria. Igjen litt shopping, lunsj og titting i butikker. -Fantastisk!

Vel, nå er jeg tilbake i normale rutiner. Gleden var stor når skattepengene var kommet inn på konto, men desto større var den når jeg endelig fikk sporingsnummer på lampene jeg venter på. Gleden tok forøvrig brått slutt da jeg så på de danske postsidene at lampene var tilbakeholdt siden de manglet fakturaseddel, og etter å ha ringt posten norge og fått vite at de mest sannsynlig er sendt tilbake til Danmark begynte jeg å grine.. Jeg skulle hatt med meg lampene hjem fra Danmark for TRE måneder siden for pokker!

Nå må jeg på jobb! Ha en fin kveld dere! Jeg får ferske reker når jeg kommer hjem, og det gleder jeg meg til!

0 kommentarer: