CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, juni 01, 2010

Sommer!!

Endelig begynner jeg å få en følelse som likner sommer! Og det skulle jo bare mangle, vi har tross alt entret juni måned. Har fortsatt to eksamener igjen, men om nøyaktig en uke er det slutt! Kjære vene som jeg gleder meg! Men hva jeg skal gjøre til høsten, har jeg enda ikke helt bestemt meg for.. Vel, jeg sitter ute å leser, hvor digg er ikke det?! Tidligere ble jeg til og med servert smoothie, MED friske jordbær. Livet er herlig! Yes!

4 kommentarer:

Iselin sa...

Åh, den smoothien såg knallgo ud! Skikkeli sommerdrikk d:) Eg og e ferdi me eksamenene om akkurat 1 uga idag, d blir deiligt :D

Iselin sa...

Ja d blir herlig, tenk bare 1 uga, d komme t å gå fort!:)

SV: Me reise den 22 juni t oslo litt udpå dagen, så ska me bo på gardemoen airporthotel for flye går kl 7 neste mårning:p ellers ville eg bodd hos dokke:) ka ti dokke reise?

Iselin sa...

SV: Ja, blei bare en snartur innom oslo, men en aen gang ska me komma t dokke og ver der:D ska du ver någe hjemma i sommer?
Idag e d akkurat 3 uker t me reise, hhihi, må nesten snart bjunna å pakka eg:p

Cecilie sa...

Den smoothien frista!! :D