CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, juni 15, 2010

To gode venner!

Bildet har jeg stjålet fra Cecilie!
Diesel har fått seg en ny venn. Ei lita løve (som han ikke klarer å bære med seg), som mamma vant til han. Apropos løve, i tigerstaden er god-været på vei tilbake, og hva passer vel bedre enn at jeg har fri til helgen, og får besøk hjemmefra?? Vi skal kose oss med shopping, fylla og god mat.

Det er forøvrig akkurat det samme som jeg har gjort de siste dagene også. Igår var det shopping før jobb, og middagsdate med Therese etter jobb. Hun laget herlig mat til meg, men jeg husker ikke helt hva det var. Hehe! (Det var noe pappa hadde blitt stolt av å sett meg spise iallefall). Idag har vi også shoppet, og nøtet det fine været på verandaen. Skulle ønske jeg alltid hadde ferie! Bjørnar kom akkurat inn dørene. Det er godt å ha han tilbake fra Risør. Vi skal vel kose oss med litt god mat ikveld.

PS. Det er travelt å ha ferie!

3 kommentarer:

Iselin sa...

SV: Haha jo eg meinte 100 år, glømte en null. Eg har isje en såå eksklusiv utgave så deg, men eg e veldi fornøyd t mitt bruk jaffall :D

Ja d blir nok shopping, fylla og mat når Cili og Tonje komme kan eg tenka meg:p Kosa dokke masse:)

Anonym sa...

nåhh.. så søt! :D
min hund har en sånn blå langhalset giraff fra ikea som han elsker å kose med.. de tilbringer mange timer sammen daglig =P

Anonym sa...

og nøtet det fine været på ..

eller nytt det fine været? :)